måndag 11 maj 2009

Nymålad spegel

Medan skåpet och piedestalen torkar har jag fixat till spegeln som jag visade ett hörn av den 5 maj. Nu ska den bara få en krok därbak..Ska försöka få det andra klart till i kväll. Så välkommen in igen:-)


Mitt första inlägg på Vitt & Vältummat skrev jag den 5 april. Sedan dess har jag haft över 3000 besök enligt räknaren! Att det skulle vara så här roligt att blogga hade jag ingen aning om! Tack, tack, tack alla ni som håller min bloggnista uppe genom att hälsa på och skriva kommentarer! Hoppas att jag kan ge lite tips och inspiration till någon.

10 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har, hittade dig via hemmahoslillamej.Ska nu ta och kika runt lite.
    Ha en fortsatt trevlig dag.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Spegeln blev så fin... Så spännande att få se resten sedan... väntar ivrigt...
    Många kramar
    Elin

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilken vacker spegel :)
    Tack så mycket för kommentaren hos mig :)

    Ha en jätte bra dag!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Tack för titten hos mig:)
    Visst är det kul att förvandla möbler?! värt varje penseldrag el hur;)

    Ha det gott//Lotta

    SvaraRadera
  5. Hejsan och tack så mycket för ditt besök inne hos mej. Trevligt att hitta hit till din nysiga blogg och se dina loppisfynd, det blir ju jättebra med lite färg på det snygga skåpet och spegeln. Kramar och ha det gott. Birgitta

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig blogg du har! Jag hittade hit via sandras hem.
    Vi har också en hund som heter Hilma =)

    Kram Titti

    SvaraRadera
  7. Vad fint det blir det du mmålar! Jag började blogga den 31/3 och jag känner precis som du, det är såå roligt! Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Klart du inspirerer. Speilet er flott.Jeg skal få satt speil i et gammelt vindu etterhvert.

    SvaraRadera
  9. Vad fin spegeln blev. Du har fått till "shabbningen" jättebra. Det ska bli spännande att se dina andra fynd. Otroligt vad lite färg kan göra skillnad! Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  10. spelet ble nydelig vakkert og jeg elsket den lampen som er på bildet, helt nydelig:) Du inspirer jo kjempemasse med herlige bilder:) ønsker deg en nydelig mandagskveld:)

    SvaraRadera