torsdag 7 maj 2009

Hjärta och kjol

Det här fina hjärtat har jag köpt från Hjortgården i Kyrkbyn.



Jag blev så glad när jag fick det. Det är jättefint i verkligheten också. Ska gå in i butiken och se om jag kan beställa tre till med olika änglabilder. Så ska jag sätta ett på varje stol vid matbordet. Kan bli fint tror jag.


Med samma leverans fick jag fyra vita stolskjolar



Jag har köpt sådana innan ute på stan. Har inte hittat under 250 kr styck så det har bara blivit ett då och då. Dom här kostade 135 kr stycket. Dom är kraftigare i kvalitén och själva sitsen passade som en handske till stolssitsarna! Det här var första gången jag handlade i en av de butiker jag kommit i kontakt med här och det blev ju bra. Mycket beröm till Hjortgården!

17 kommentarer:

  1. Vad fint hjärta.Vad snyggt med stolkjolar.Kul att få paket.HJORTVIKEN OCH MAUD ÄR KANOMBRA GULIGA OCH SNABB SEVICE .Ha en underbar dag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Jättefint hjärta, när någon sitter på stolen kan det ju hänga på baksidan. Jag har precis beställt en härlig quiltad pläd från Hjortgården, tycker att där alltid finns mycket fint. Helt klart en favorit. Dina stolar kommer och bli superfina.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Bra idé att hänga hjärtat bak när stolen är upptagen! Tack för kommentarerna

    SvaraRadera
  4. Jättefint hjärta! Ska in och kika på Hjortgården jag också! Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Åh va fina hjärtan och stolskjolar! Det är bra pris på de man hittar i nätbutiker faktiskt. Kan även rekommendera Hansons magasin, har bra priser på såna kjolar.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hejsan,

    Vilken härlig & fin blogg du har!!! Hit kommer jag gärna igen - vad roligt!

    Kram Jes

    SvaraRadera
  7. Ska kolla där. Tack för kommentarerna.
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  8. Vilken bra ide´att hänga hjärtan på stolsryggarna! Jättefint!
    Jag gillar också Mauds ljuvliga butik, o hon själv förstås!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  9. Kjempegod ide å henge de vakre hjertene på stolen.Kjøpte også hvite stolputer med volanger for en stund siden.Har dem på kjøkkenstolene og er veldig fornøyd.

    SvaraRadera
  10. Gratulerer! Du vant et lite bilde i give-awayen min. Kjempefint om du kan maile meg navn og adresse på creme@creme.no, så skal jeg sende premien til deg.
    Ha en super ettermiddag og helg:)
    Klem Ragnhild:)

    SvaraRadera
  11. Halloj,

    vad fint det blev med hjärtan på stolarna. Har också handlat från Hjortrongården och är supernöjd. Stolskjolarna ser jättefina ut och vilket bra pris! Är de med monogram eller helt vita?

    Kramar Anna-Lena

    SvaraRadera
  12. Halloj igen,

    köpte eucalyptus på kvist i blomsteraffären. De används ofta som utfyllnad i buketter. Jag fick betala 5 kr per kvist. Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  13. Vad roligt..de är verkligen super söta.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  14. Tack så mycket!
    Kramar till er alla
    Åsa

    SvaraRadera
  15. Förlåt Anna-Lena glömde svara på din fråga:Nej det är inget monogram på dem:-)Tack för tipset om var jag kan få tag på eucalyptuskvistar.

    SvaraRadera
  16. Ja de hjärtana är så fina! Har varit i butiken du handlat hos. Ägarinnan är så jättetrevlig och alltid så glad! Priserna hennes är också bra vid jämförelse.
    Snart måste jag också göra ett besök där men jag kan ta cykeln om jag vill förena motion med nöje! Ha en bra måndag önskar jag dig.
    Första gången jag tittar in hos Dig!
    Carin

    SvaraRadera
  17. Hej!

    Åhh, så mycket fint!
    Jätte fina stolsdynor :)

    Jag önkskar dig en underbar vecka.
    Kram Sandra

    SvaraRadera