lördag 4 juli 2009

Ibland går det lite för fort...

Fort och fel. Tjohej! Min tanke var att testa om det gick bra att byta mall på bloggen. Under fliken "Välj en ny mall"finns det en knapp "Spara Mall" och utan att koppla in hjärnkontoret så tryckte jag på den knappen. Det skulle jag inte ha gjort! Jag blev av med hela vänsterspalten med loppislistan och allt. Först fick jag panik. Sedan insåg jag att det inte var hela USA:s rymdprogram som kraschat. Det var bara min blogg. Flera timmar senare har jag nu rättat till misstaget. Jag fick pilla in en vänsterspalt igen och lägga tillbaka innehållet som jag hittade längst ner i högerspalten dit det hade hoppat.
Förutom detta har jag gjort sylt av körsbären som jag visade i förra inlägget. Då tänkte jag mig för och fick faktiskt ihop en stor burk utan större missöden.

Klockan är jättemycket nu. Måste hoppa i säng så att jag inte sover bort hela dagen i morgon.
Godnatt

Kram/Åsa

8 kommentarer:

  1. Hej! Man får verkligen panik när det blir sådär med bloggen men du har så rätt, det är ju inte hela världen och till råga på allt så fixade du det ju!!! Vad gott med körsbärssylt, duktig du är!!! Ha en skön lördag! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Det där misstaget har jag gjort med då jag bytte till 3 spalter, massor med timmar av jobb borta och bara börja om. Ändå hade jag sparat på ett annat vis och det skulle bara vara att ta upp den igen men icke. Man lärde sig nått.... inte göra om det. Kram

    SvaraRadera
  3. Hvor var det synd for dig!

    Håber kirsebærsyltetøjet smager og at du får en dejlig dag idag! Som kompensation!

    Kram ::Helle::

    SvaraRadera
  4. Det är just därför jag inte vågar göra någon högermarginal - för jag kommer säkert att radera hela bloggen!

    Så gott det låter med körsbärssylt!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. :-) jag gjorde något liknande, skulle uppdatera min wordpressblogg och ALLA bilder försvann så jag fick sitta och lägga in alla bilder igen :-(. Nu vågar jag knappt uppdateraigen fast det skulle behövas :-).
    Vilken bra grej du gjort med loppisarna till vänster, jag kopierade det och ska ta med det för i slutet av nästa vecka bär det av på en loppistripp :-).
    Ha en jättefin dag idag - kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Härligt att det ordnade sig med bloggen.
    Vad bra att du fixade till det tekniska för man får ju panik när det inte fungerar. Bra gjort!
    Det ser väldigt gott ut med körsbär och lite sylt går alltid åt.
    Idag skall vi åka på auktion i grannskapet så jag hoppas att jag hittar något fint som jag kan visa på bloggen.
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  7. Tänk vad irriterande en sådan grej kan bli.Vad bra att du fick ihop det igen. Ha en bra helg! Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  8. men jag vill oxå ha en hö marginal.... kram N

    SvaraRadera