torsdag 16 april 2009

Jag har varit i Malmö!

Tog en tur till Erikshjälpen. Där hittade jag ljusstakarna som jag gav 20 kr för på loppiset "på landet". Dom ville ha 75 kr styck! Ok, deras pengar går till välgörande ändamål. Jag kom på att jag hade ett paket från Tradera på Svävarterminalen i Malmö så jag körde dit istället. Vad jag inte tänkte på var att det var mitt i rusningstrafik och Malmö vid den tiden är inte att leka med! Till råga på allt så var vägen som jag hade planerat att köra avstängd! Fick ge mig in i den värsta trafiken med hjärtat i halsgropen. Peppade mig själv med: lilla gumman, ta det lugnt! Följ pilarna! Så småningom hamnade jag där jag skulle. Hämtade mitt paket och tråcklade mig hem igen. Vad paketet innehöll? Fyra fina gamla lakan. Vad gör man inte för lite fina lakan? Fast nästa gång jag handlar på Tradera ska jag inte välja bussgods! Inte så länge dom inte finns i Lund! Kan tyvärr inte lägga in bild på lakanen för Lars har tagit med sig kameran till golfbanan. Skulle filma polarens sving. I stället lägger jag in en bild på gullegrisen Hilma som troget väntade hemma.

4 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Va kul att du hittade till oss och hjärtligt tack för din rara kommentar. Ja, Lund är ju lite långt borta (är född i Lund faktiskt), lägg jättegärna semestern i Stockholmstrakten :))

    Vilken fin blogg du har. Superfina bilder på dina vackra möbler som du gör om. Jättekul att kika in hos dig. Gör jag gärna igen.

    Kram på dig,
    Malin :)

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar. Du är jättevälkommen tillbaka!
    Ha en bra kväll
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Stegen är ju hur fin som hellst .Vill åxå ha stege .Man vill ha så mycket men man ska ha plats med .Ljuskorgen blev söt då du klädde den

    Kramizar Ewa

    SvaraRadera