söndag 22 november 2009

Ny webshop


Jag håller på med ett jätteroligt projekt. Tack vara bloggen har jag träffat många trevliga människor som är lika tokiga i inredning och loppisar som jag. En av dem är Birgitta som driver Lovisa på Landet. Nu har jag och Birgitta knåpat ihop en webshop till Lovisa. Den är i sin linda än så länge men vi håller på att lägga in nytt hela tiden och man kan faktiskt beställa lite redan nu. Atmosfären och känslan som slår emot en när man stiger in i den riktiga butiken går ju inte att ta med i webshopen tyvärr.

Letar man efter något som inte finns i webshopen så finns det ett kontaktformulär. Bara att fylla i sitt önskemål så...

Webshopen är ett nybörjarprojekt och inte så avancerad men vi jobbar vidare på den.

Nu, mina vänner, ska ni få adressen så att ni kan gå in och titta. Jag är väldigt tacksam om jag får tips och synpunkter.


Så har jag smygstartat julen med en adventsstake. Jag tycker att Ikealjusen är lite för korta så jag får nog inhandla nya.

Ha det bra!

Åsa





9 kommentarer:

  1. Spännande med webshoppen!
    Måste kika in där.

    Kanske är dags nu att släpa fram lite adventssaker.
    Bara en vecka kvar till första advent.
    Vad snabbt det gått!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Nu har jag tittat igenom hela sidan, ni är jätteduktiga. Stora fina bilder och bra uppdelat i vänsterkanten. Det här kommer och bli toppen. Kuddarna från Olson och Jensen är superfina.
    Kram kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Heeij Åsa.. så fint du gjort med ljusstaken..kanske lite längre ljus, men det är fint iaf.

    Tack för dina goa ord.. alltid så roligt å få lite ord från er gooa bloggvänner åså.
    Ska se hur jag kan få till det hela, endel har problem med en reklamsida som ploppar upp..men det ska väl säkert gå å fixa.
    Jag har ingen aning varför det gör så för dej på bloggen.. trist om den inte uppdaterar..hm, lustigt.
    Går de kanske å skriva till blogger.. kanske du kan få svar via dom?

    Hoppas det löser sig iaf, å duu.. fint ni gjort på den där web-butiken.. jättefint.
    Kram på dej vännen å ha en finfin Söndag. Helén.

    SvaraRadera
  4. Vad kul!!! Lycka till! Ska kolla in där.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Åh vad spännande ska genast kika!
    Ha en fin vecka!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  6. Hvor fint I får lavet webshoppen, håber det bliver en succes for Lovisa!

    Klem Helle

    SvaraRadera
  7. Hej svejs!

    Vilket projekt!
    Lycka till...kram Annica.

    SvaraRadera
  8. Jättemysig webbutik! Vad duktiga ni är.
    Adventsljusstaken är också jättesöt. Ta det försiktigt med eldandet;)

    kramis Lisa

    SvaraRadera
  9. Vilken fin butik, massor av fina saker och jag känner förstås igen en hel del som jag också har. Vad duktiga ni är som gör en webbutik själva. Det här är precis vad jag skulle vilja lära mig göra.
    Ha en bra vecka!
    Kram/Maria

    SvaraRadera