måndag 30 november 2009

Fint skrin från Jysk

Det här fina skrinet köpte jag på Jysk efter ett tips hos Lindas vita lantliv. Bara 69 kr och helt underbart! Just nu har jag mina spetsar i skrinet. Funderar på att köpa ett till att ha som syskrin...

Nu lyser det vackert i stugorna runt om i landet. Det känns som om november har varit en transportsträcka fram till dagen D, första advent. Julskyltningarna har synats, näsor och händer har tinat (det är alltid rått och kallt på julskyltningsrundorna, i alla fall här) och glöggen är uppdrucken...Nu är det dags att gå vidare. Nu börjar tankarna på julklappsinköpen att invadera hjärnan.

Jag gjorde min son Linus besviken i går. Han berättade stolt att han hittat en perfekt julklapp, Amanda Jensens nya skiva till Lars. Amanda är Lars favorit. Några timmar innan jag fick höra detta hade jag varit på Nova i Lund och köpt skivan som en liten "förtidsjulklapp" åt Lars....Korkat att köpa presenter så här nära jul. Ibland blir det fel fast det är välment...

Nu ska jag försöka hitta de fina snöflingorna som många har på sina bloggar. Ser så mysigt ut och lagom bloggpynt.

Ha en bra måndag

Åsa

PS Hittade lite bloggsnö med hjälp av Hulda. Tack DS

15 kommentarer:

  1. Det var jo jættebilligt, må se at komme til den nærmeste Jysk!
    Synes også at snevejret på bloggene er så fine, giv mig et tip når du har fundet ud af det!

    Kram Helle

    SvaraRadera
  2. underbart skrin... skall försöka hinna och köpa ett.. och sen blir det nog Lovisa på torsdag... hopps jag .. kram N

    SvaraRadera
  3. Åh de skrinen är så fina men tyvärr var de slut här :o(
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Det kan bli en cykeltur till jysk idag;) så fint och användbart. Lycka till med inköpen
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  5. Åh vad fint skrin.. Undra om de har det i Karlshamn, kanske får inom där när jag hälsar på min pappa..

    Njut av dagen..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  6. Men vilket fint skrin du har hittat,ser underbart ut med allt fint i.
    Kram o ha en go kväll.
    ninni

    SvaraRadera
  7. Det skrinet var jättefint, skulle kunna vara ett skitdyrt Jean darcL.. lika gärna. det var ett toppenköp. Och det är svårt och hitta på julklappar, åtminstone till en del. Hoppa sonen får någon mer bra idé.
    Ha en fin start på veckan
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Jag har hämtat snöfall från www.bloggerbuster.com Kanske det snöfallet är bättre? Enkelt att ordna oxå.
    Lycka till!
    Hulda

    SvaraRadera
  9. Hej Åsa!
    Tack för tipset, den är ju ljuvlig!! Vad många fina inlägg jag har missat ser jag...ska kika vidare!
    Ha det gott! Kramar Camilla

    SvaraRadera
  10. Hei,Åsa.Så nydelig skrin du har kjøpt,takk for tipset.Ser at du har fått snø.Var innom deg tidligere i ettermiddag,men rakk ikke skrive kommentar.Hadde tenkt å sende deg html koden på mail,men nå har det jo ordnet seg.Klem

    SvaraRadera
  11. ohhh vilken låda, nu kommer köerna ringla efter såna, hihi!

    du åsa loppisen var på ett stort gärde utanför skurup under en lördag i juli, tror jag fick tipset här, fniss!

    varmkram lotten

    SvaraRadera
  12. Nydelig skrin fra JYdsk???takk for tipset jeg skal ta meg en tur.
    Du er velkommen til å besøke min adventskalenderblogg.
    Klem...Ellen

    SvaraRadera
  13. Åh vilket bra tips! Klart jag tar en tur på Jysk =) Kramkram/Sara

    SvaraRadera
  14. en lott i burken.... har du fått... kram

    SvaraRadera
  15. Vilket gullit skrin, tänk vad man kan fynda även på jysk:)
    //Camilla

    SvaraRadera