tisdag 9 juni 2009

Tävling

Dags för tävling hos mig! Jag har tänkt att ha en stående tävling. En gång i månaden drar jag en vinnare. Alla som länkar, med bilden med monogrammet, till mig deltar vid varje dragning! Vinsten är en gästhandduk i frotté med valfritt monogram i stil med det på bilden. Då och då kommer jag att lägga till en alternativ vinst;-). Färgen på monogrammet kan man välja själv. Vill du delta, anmäl dig via en kommentar så lägger jag dig i en tävlingsmapp varifrån jag drar månadens vinnare.

140 kommentarer:

  1. Kul. Jag är med o har länkat i tävlingsbloggen:
    http://evamar.blogg.se/2009/june/handduk-30-juni.html

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vill jättegärna vara med o tävla om ditt fina pris!
    Länkar med din bild! Kul med en stående tävling!

    Ha en fortsatt fin kväll! Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Hei Åsa.Jeg vil gjerne være med.

    SvaraRadera
  4. Är jag först?
    Vill gärna vara med i din utlottning och har länkat med bild.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  5. Tjohoooo jag klarade av att länka, hihi...
    Klart jag vill va med o tävla!
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Kul att du fortfarande kikar in till mig ibland!
    Så mycket fint du visar som vanligt!

    Du frågar om provdockans pris - kika gärna in på min webbutik www.himlarum.se och klicka på kategorin "Provdockor" i menyn till vänster så ser du alla provdockor och priserna!!!
    Ha en fin dag!

    Kram
    Ann-Helen

    SvaraRadera
  7. hade jag gärna gjort men jag kan inte länka med bild .. vet ej hur man gör..
    fast jag vinner ändå alrig
    kul med tävlongen iallafall.
    kramN

    SvaraRadera
  8. Ja, jag är jättegärna med och tävlar. Jag länkar med bild.
    Vilka fina tallrikar du har kommit över!

    Ha en fin dag!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Oj, vad kul! Jag är gärna med!!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  10. skam den som ger sig... eller så är du en duktig lärare.. kram N

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med!!!! Kul med en stående tävling, jag länkar i högerspalten i min blogg! Ha en bra dag! Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Så fina handukar jag undrar om man kan köpa såna av dig?
    Jag skulle gärna länka med bilden, men vet inte hur man gör än.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Vilken lysande ide! Jag är gärna med, du ska få översta platsen i min tävlings-radda jämt.
    Ha det gott och kram till dig vännen.
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  14. Vilken bra idé med tävling. Jag är gärna med och tävlar. Jag länkar tävlingen till min blogg.
    Ha de gott
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  15. Åh vilken trevlig vinst! Jag lägger en bild hos mig och länkar till dig! Hoppas på tur! Ha det gott! Kram :

    SvaraRadera
  16. Det är klart att jag ska vara med o tävla,å ha det så trevligt på studentskivan.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  17. Så gøy...!!! Jeg blir med og linker på min blogg... :D
    *--- Klem ---*

    SvaraRadera
  18. Klart jag vill vara med i din utlottning! Jag länkar med bild från min blogg http://angsgard.blogspot.com
    Kram Märta

    SvaraRadera
  19. Vad kul!!!! Visst vill man vara med!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  20. Åh vilken underbar handduk. Den skulle vara så fin i gästbadrumet. Kanske med något broderia som E.T :)

    SvaraRadera
  21. Hej.Jag vill gärna vara med i din utlottning och har länkat med bild.

    SvaraRadera
  22. kul tävling. klart jag är med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/june/gasthandduk.html

    SvaraRadera
  23. Hej, vilken söt blogg! Kul tävling!! Har nyss startat upp min "nya" blogg o börjar komma iordning...men bara lagt in dotterns länk än...Ska försöka med resten snart...för det vore så kul att va med;)

    Kram Millan♥

    SvaraRadera
  24. Hej

    Jag är gärna med och tävlar :)

    LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2009/06/tavling_6641.html

    SvaraRadera
  25. Hej o tack!!!Japp ska jag nog kunna fixa;)

    tack för besöket;)
    KramMillan♥

    SvaraRadera
  26. Jag vill gärna vara med i tävlingen. Jag har länkat.

    Kram Anette

    SvaraRadera
  27. Å så kjekt med tävling;)
    jeg er helt klart med og linker til deg;)
    Ha en fin dag, klem fra Maja

    SvaraRadera
  28. Tack rara du!
    Kul med tävlingen...nu får man hoppas igen *ler*

    Ha en fin dag! Kramen till dig

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Jag hittade till dej genom Viola.
    Visst vill jag vara med och tävla hos dej och såklart länkar jag med bild på min blogg.
    Ha en fin dag.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  30. Hej! jag vill gärna vara med och tävla. Kul med en stående tävling. Jag länkar på min blogg och håller tummarna på en fin vinst någon gång! ;-)
    Ha en trevlig kväll.
    KRAM, Ann

    SvaraRadera
  31. Nämen vilken otroligt trevlig tävling/utlottning! Klart jag e på!
    Gör du monogram/texter på beställning oxå?

    Oljefärg! Nja..jag målar mest med vattenbaserat men möblerna är oljade förut så då är det väl bäst att måla med oljebaserat? Men det kanske går med vattenbaserat..ingen hade blivit gladare än jag! Slippa lukten och dessutom slippa den lite gulare färgen som oljan ger!

    Kram Nea

    SvaraRadera
  32. Hej!!
    vilken fin handuk jag vill jätte gärna vara med i utlottningne..
    tar och länkar..
    Kram anna

    SvaraRadera
  33. Vilken rolig tävling!
    Och fin vinst=))

    Jag länkar också.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  34. Såklart man vill vara med! Länkar gör jag oxå förstås. Kramar!

    SvaraRadera
  35. Hej!
    Vilken härlig tävling!
    Nu har jag länkat i min högerspalt!
    KRAMIS:
    Annette

    SvaraRadera
  36. Hej! Jag är jättegärna med och "fajtas" om så fint pris och länkar från min blogg!
    Ha en bra helg!
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera
  37. Hej!

    Jag vill självklart också vara med och tävla. Länkar i min blogg.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  38. Jeg blir gjerne med i trekningen også- Lenker til min blogg.
    Klem Marilyn

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med i dina tävlingar och jag har länkat till dig.
    Vilken bra loppislista du har gjort. Det var några nya att besöka :)
    Ha en skön helg!
    Kram Mari

    SvaraRadera
  40. Vilken fin tävling. Klart jag vill vara med.
    Länkar från min sida.
    Kram

    SvaraRadera
  41. Så flott premie. Jeg vil gjerne være med :) Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  42. Vill gärna ha chans att vinna en sån fin handduk.
    Lägger ut en länk på min blogg genast.

    Jag har en tävling på min blogg också om du vill delta.

    Kramar Christina

    SvaraRadera
  43. Hej hej =) klart man vill vara med och tävla om sånna fina priser ! Jag länkar även från min blogg =) ha en bra dag! mvh Lisa

    SvaraRadera
  44. Hej! Jag vill också vara med å tävla, så fint pris! :)
    Länkar från min blogg. Kram Ardisia

    SvaraRadera
  45. Jag provar lyckan hos dig och länkr från min sida

    Ewa

    SvaraRadera
  46. Jag gärna vara med i din tävling, länkar med bild såklart, kram/Ingela.

    SvaraRadera
  47. Hej!
    Väldigt fin blogg du har!

    Jag vill så klart vara me på tävlingen och länkar till din fantastiska blogg:D<3

    Ha en bra midsommar♥Felicia

    SvaraRadera
  48. Hej,

    själklart vill jag vara med i din stående tävling. Det är så vackert med broderade handdukar och tänk om jag skulle ha turen att vinna en sådan till vårt nya badrum! Länkar gör jag med bild förhoppningsvis i afton för nu kallar plikterna... Hoppas att du får en skön dag!

    SvaraRadera
  49. Klart man vill vara med.
    Hoppas du får en bra midsommar.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  50. Jeg vil gjerne være med! Jeg lenker bildet også! Klem fra Gro. PS - jeg har også konkurranse - du er velkommen til å være med!

    SvaraRadera
  51. Hei, kul tevling! Jeg vil gjerne være med hvis det er ok når jeg bor i Norge? :-) Fin blogg, forresten! Jeg har linket med bildet ditt i bloggen min.

    SvaraRadera
  52. Jag vill vara med i tävlingen och länkar i min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  53. Vill gärna vara med i din utlottning , länkar med bilden från min blogg. ha en fortsatt trevlig dag, kram Marie

    SvaraRadera
  54. Hej!
    Jag vill också vara med i tävlingen och länkar från min blogg..

    SvaraRadera
  55. Hei. Vil gjerne følge deg på dun flotte blogg. Skal prøve å få til link også. Klem

    SvaraRadera
  56. Hej !
    Jag vill gärna vara med i din tävling.

    SvaraRadera
  57. Klart jag vill vara med på denna underbara tävling, dessvärre kan jag inte länka dig då det är någon tekniskt fel på min sida...phu så trött jag blir när tekniken krånglar, men jag håller mina tummar för en lott! Kram Petra

    SvaraRadera
  58. Hej!
    Vill också va med på utlottningen. Kanske jag kan ha lite nybörjartur ;)
    Underbara bilder på ångbåten och naturen runt den! Hälsn. Kris

    SvaraRadera
  59. Hei hei. henger meg på din kokurranse. Håper jeg vinner!!!:))


    Klem Elin:)

    SvaraRadera
  60. Jeg vil veldig gjerne vinne!!!:))

    Klem Elin:))

    SvaraRadera
  61. hejsan
    jag vill gärna tävla hos dig...
    vad kul med en sån fin handuk
    kam lolla
    länkar i min blogg under kategorin tävlingar
    www.lollashus.blogg.se

    SvaraRadera
  62. Vill gärna vara med i tävlingen. En så fin handduk vill väl alla ha !!
    Länkar i min blogg så klart
    www.gohundarna.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  63. Ah, en sån vill jag vara med och tävla om! Och självklart länkar jag till din tävling!
    Kram
    Ann
    PS! Tack för listan på loppisar - kanonbra!

    SvaraRadera
  64. Klart att jag vill vara med och tävla, samt länkar på min sida.

    SvaraRadera
  65. Hej!

    Såhär i riktigt sista minuten vill jag också anmäla mig till tävlingen!

    Har länkat till dig i högra sidospalten på min blogg. Låter länken ligga uppe under resten av dagen :)

    Häls. F

    SvaraRadera
  66. Jag var först i juni och nu är jag först i juli också. Här kommer en ny länk:

    http://evamar.blogg.se/2009/july/handduk-31-juli.html

    SvaraRadera
  67. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/july/gasthandduk.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  68. Hej

    Här kommer en direktlänk till din tävling

    http://lomia.blogg.se/tavlingar/2009/july/handduk-med-monogramm.html

    Hälsningar

    Sosso

    SvaraRadera
  69. Hei! Jeg er en nybegynner i denne bloggverden, men nå har jeg lært meg å legge inn linker til andres bilder til siden min. jeg har lagt til din konkurranse, og jeg har deg på min blogger-liste, for jeg synes du har en inspirerende blogg -hilsen i fra Norge

    SvaraRadera
  70. Wow vilken spännande tävling. Då kanske man kan ha turen någon månad :) Jag vill så klart vara med och jag länkar även från min blogg så fler hittar hit.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  71. Jag är gärna med i utlottningen!!!

    SvaraRadera
  72. Så jag är med nu? Hoppas att jag vinner någon gång åtminstone!=)))
    Länken finns hos mig! ;D
    mvh mammatillungar

    SvaraRadera
  73. HOPPAS ÄN EN GÅNG VINNA DIN FINA HANDDUK.. KRAM n

    SvaraRadera
  74. Hej:) Jag är gärna med. Jag har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/july/gasthanduk.html.

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  75. nya, fina handdukar behövs alltid!
    jag har länkat här:
    http://cleaclea.blogg.se/2009/july/31-juli-handduk.html
    kram clea

    SvaraRadera
  76. Jag är gärna med och tävlar :)
    Har länkat här: http://anile.se/2009/07/tavlingstips.html

    SvaraRadera
  77. klart man vill vara med och tävla

    SvaraRadera
  78. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Kult!
    Jeg linker...klem,M

    SvaraRadera
  79. Hej, jag vill gärna vara med i din tävling och länkar från min sida, kram Malin

    SvaraRadera
  80. Kult!
    Jeg vil gjerne være med, og linker med bilde fra min blogg!!!
    Klem fra Lunalu

    SvaraRadera
  81. Vill absolut vara med på tävlingen och länkat från min sida
    Kram Ewa

    SvaraRadera
  82. Jag är gärna med i tävlingen och har länkat med bilden.
    Hanna

    SvaraRadera
  83. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg.
    -Monica-

    SvaraRadera
  84. Hallå, självklart jag vill jag vara med i din tävling. Jag har länkat från min blogg: http://catspassions.blogspot.com/

    SvaraRadera
  85. Jag vill också vara med!!

    http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/july/tavlingar-pa-semestern.html

    SvaraRadera
  86. Vill vill vill så gärna vara med i tävlingen. Hoppas hoppas hoppas att jag vinner.
    Kram Moster

    SvaraRadera
  87. Hei.
    Jeg vil veldig gjerne være med å kjempe om ett håndkle. Linkr til siden din med glede :)
    Ha en fin dag!
    klem fra Line

    SvaraRadera
  88. Åh så fint! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-en-gasthandduk-i-frotte-med-valfritt-mon.html#comment

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  89. I should be so lucky...

    Lenker til konkurransen din på bloggen min,
    http://dronningstjerna.blogspot.com/

    Ønsker deg en flott sommer :)

    SvaraRadera
  90. Ju, jag är med ju eller?=)

    SvaraRadera
  91. Hejsan!

    Hinner man ännu vara med? Hoppas det!
    Anmäler mej hursomhelst och lägger in en bildlänk till din tävling i högra sidospalten på min blogg.

    Häls. F

    SvaraRadera
  92. Hei igjen. Har 2 lodd fra før men nå har jeg laget link til min side også. Fortsatt god sommer. Det er jo en flott konkurranse da. Klem Jorunn

    SvaraRadera
  93. Hei,for en flott konkurranse. Vil være med.

    God sommer! Katarina

    (dolklun@hotmail.com)

    SvaraRadera
  94. Nu kom jag i håg att lämna kommentar=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  95. Underbart vacker handduk. Vill absolut vara med och tävla.

    SvaraRadera
  96. Hei!
    Jeg har linket til konkurransen din og melder meg herved på trekningen din! Vakker premie! :)

    SvaraRadera
  97. Hallå, klart att jag vill vara med ytterligare en gång i din drganing. Jag har återigen länkat din tävling från min blogg.
    Håller tummarna denna gången! ;))

    SvaraRadera
  98. Vilken fantastisk tävling!! Dragning varje månad!! Vilken härlig och generös idé! Det anmäler jag mig till. Jag länkar med bilden och sätter den på en bättre plats - (inte på sidan med andra utlottningarutan i vänsterkolumnen,där den syns på alla sidor)
    Tack för att jag får vara med i din fina tävling.
    Ha en fortsatt härlig sensommar!
    Ps Jag återkommer en annan dag och tittar mer på din blogg. Nu drar det i ögonlocken...:-)
    Kram Karin

    SvaraRadera
  99. Hei

    Så nydelig håndkle, jeg vil gjerne være med på den månedlige konkurransen din.

    Har linket til deg på min blogg.

    Heia meg ;o)

    Ha en flott uke. Klem Jeanette

    SvaraRadera
  100. Hej!
    Jag länkar i bloggen och deltar!

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera
  101. Hej!
    Vill oxå vara med på ett hörn! Var ju sååå fint =)

    SvaraRadera
  102. Hejsan!
    Jag vill så klart vara med ch tävla och har länkat hit från min blogg!
    /Therése

    SvaraRadera
  103. Hej,
    Här fick jag lite loppis tips i danmark, ska gå vidare o titta på den länken, skall dit om ett par veckor, men skall kolla lite på din sida först. Men tävling vill jag vara med i. Länkar från min blogg.
    Mvh Ingrid

    SvaraRadera
  104. hejsan! Superfn vinst :)
    Vill vara med och tävla och länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  105. Ja men visst är jag gärna med, så fina monogram! Länkar självklart!

    /Mia

    SvaraRadera
  106. Hvilken lekker gevinst!

    Jeg er med, følger og linker til deg fra min blogg.

    SvaraRadera
  107. Jag vill gärna vara med och tävla och jag länkar såklart!

    SvaraRadera
  108. Åh, vilken fin vinst :-)! Jag vill gärna vara med och tävla och länkar så klart i min blogg!

    Må så gott!

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  109. Hur kunde jag bli sååå sen att va med i detta?? Jag länkar på stört o håller tummar o tår!!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  110. Hej!

    Tack för titten i min blogg:)
    Oh önskar vara med i din utlottning om en sån fin handuk:)

    Ha det fint

    SvaraRadera
  111. Vill absolut vara med i tävlingen. Länkar via min blogg; www.countryliving-vissberga.blogspoit.com

    SvaraRadera
  112. Hei! Jeg vil gjerne være med i din konkurranse!

    Ha en kjempe fin dag!
    Hilsen Liv

    SvaraRadera
  113. Självklart är jag med å tävlar :) Länkar dig i högerspalten :)

    Kram

    http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  114. Klart man vill vara med och tävla. Hoppas på tur!
    Kram bodil.

    SvaraRadera
  115. Hej, jag är jättegärna med och tävlar.. Länkar med bild.

    SvaraRadera
  116. Åh,vad fint:)Jag har ingen egen blogg.Men gör ett försök iallafall.Skulle göra sig så i vårt nya badrum.
    Kramar Monica
    monikanen@yahoo.se

    SvaraRadera
  117. VILL GÄRNA VINNA NGN AV DINA FINA HANDDUKAR MED MONOGRAM. LÄNKAR OCKSÅ =)

    HA EN BRA DAG/ MVH JUNHE

    SvaraRadera
  118. Klart man vill vara med pa tavling!!!Fin blogg du har.Jag lankar hos mig da!!!
    ha en bra dag!!!

    SvaraRadera
  119. Hallå, självklart jag vill jag vara med i din tävling. Nu gäller det att hålla tummarna och hoppas på min tur.
    Jag har länkat från min blogg och lagt till en bild

    SvaraRadera
  120. Jeg vil gjerne være med :) Kjempe flitt premie..

    Klem fra meg..

    SvaraRadera
  121. jag vil jättegärna vinna denna fina present.Kram Lotta

    SvaraRadera
  122. hej hej vill gärna vara med och tävla hos dig..jag har ingen egen blogg..

    kram åsa

    SvaraRadera
  123. Jag vill gärna vara med och tävla om den fina handduken. Har tyvärr ingen länk, hoppas att det går bra ändå
    gunbritt.johnsson@spray.se

    SvaraRadera
  124. Vilken trevlig tävling! :)
    Klart att jag oxå vill vinna en så härligt fin gästhandduk!

    Har länkat till dig och hoppas nu att jag har turen med mig!

    Vänliga hälsningar Linda

    SvaraRadera
  125. Vilken rlig tävling. Måste jag självklart vara med i. Länkar här:
    http://steffiiis.blogg.se/2009/september/monogram.html

    SvaraRadera
  126. Du får en fast plass i min venstre marg, håper jeg vinner :)

    SvaraRadera
  127. Det er klart jeg vil være med:) Legger link på siden min også. Hvilken dag i måneden trekker du?=)

    SvaraRadera
  128. Jeg vil være med!! legger en link på siden min også! :)

    SvaraRadera
  129. Jeg tar enda et lodd, ved å følge bloggen! :) Så da ble det tre tilsammen...

    SvaraRadera
  130. Nästa gång kan jag kanske vara med o tävla,men har inte fått kläm på det där med att länka än........Fast jag kom huvudsakligen in på din blogg för jag gillade det jag såg!

    Ha det gött!

    SvaraRadera
  131. Jeg har linket til konkurransen, og håper på litt hell & lykke! :o)

    SvaraRadera
  132. Vilken tur att jag hittade hit genom en blogg från Norge.
    Vill hemskt gärna pröva lyckan hos dig.
    Länkar från min blogg med bild.

    Ha det gott/Gunilla

    SvaraRadera
  133. Jag har turen att hittta hit genom en blogg från Norge.
    Lägger mig som följare, och länkar ochså. = 3 lotter

    Hoppas på turen /Gunilla

    SvaraRadera
  134. Hei. Blir med jeg. Lenker og følger. Men, jeg følger fordi jeg liker bloggen din. Ha en fin romjulstid.

    SvaraRadera
  135. http://darkbarbie.blogg.se/2010/march/varje-manad-dragning.html

    KLART jag är med.. så lyxigt med handuk med sina intsialler

    SvaraRadera
  136. Åh, vad roligt att jag hittat hit! Nu har jag länkat till din tävling i min sidebar och har blivit följare!

    SvaraRadera
  137. This is beautiful Well done!
    greetings from Holland,
    Ineke

    SvaraRadera
  138. Åh så ljuva priser jag vill självklart vara med i din fina tävling, dock krånglar det endel med länkningen och gadgets inlägg från min bloggsida, phu det tekniska du vet. Så tyvärr får det bli bara en lott denna gång. KRAM Petra

    SvaraRadera
  139. Hur visar jag før er att jag lægger ut linkar? Det enda stællet jag får lagt ut link ær eventuellt på Facebook. Ær det ok?

    SvaraRadera