söndag 21 juni 2009

Ännu en spegel



Våra besökare tror nog att vi är drabbade av narcissism, så många speglar som vi har i huset nuförtiden. Så är inte fallet, dom är bara till "lyst"! Spegeln som är huvudpersonen i ovanstående bild köpte jag för en billig peng på loppis. Den var i brunt och guld. När jag skulle slipa den för att måla i går så fick jag fram en fin vit färg som stannade kvar trots idogt gnidande med slippappret. Så nu ska jag behålla den så här. Vill jag ha den mer vit och mindre "shabbig" så slipar jag mer. Konstigt...


Så kan jag meddela att värdinnan blev jätteglad för handduken! Jag hade köpt en bukett blommor också som en sorts plan B men det var handduken som blev mest uppskattad! Tack alla som hjälpte mig i min vånda:-)


Jag säger det igen: Tack för alla kommentarer jag får. Glöm inte min tävling. Det är jättemånga som redan har anmält sig och det är så kul!

18 kommentarer:

  1. Ha en fin midsommarsöndag och lycka till i min utlottning!
    A-C

    SvaraRadera
  2. Men oj va fin den blev spegeln,helt underbar.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  3. Visst är det vackert med många olika speglar! Den här var väldig fin!
    Handdukan var väl en toppengåva, så bra att väninnan blev glad!

    Ha en fin söndag! Kram Anki

    SvaraRadera
  4. Speglar är ett vackert pynt och ger ljus och rymd åt ett rum..

    Härligt att värdinnan blev glad för handduken..

    Önskar dig nu en bra fortsatt söndag..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Fint! Jag gillar också speglar!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Vilken bra spegel, ramen är ju jättefin. Och det visste jag att din present skulle bli uppskattad. Ha en bra söndagskväll.
    Kramis AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar spegel. Letar efter en spegel här..

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vi har också många speglar, det är ju snyggt!! Vad kul att värdinnan gillade handduken!
    Hulda

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker spegel,jag är också förtjust i olika speglar.Vad kul att värdinnan tyckte om din fina handduk,vem skulle inte göra det.Må så gott! Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  10. Jag förstår att handduken blev uppskattad, vackert monogram :)
    Speglar kan man ha många av, de är ju så användbara och vackra.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Spejlet har fået en fin patina, et insisterende stykke brugsgenstand der VIL og SKAL være hvid. Sådan er det bare med det spejl. Og det er godt!

    Håber din weekend har været god! :)-Helle

    SvaraRadera
  12. Hei,Åsa.Så hyggelig at vertinnen ble glad for gaven,det hadde jeg også blitt. Speilet ble fint,du finner så mye flott på loppis.God sommer.Klem Crinoline

    SvaraRadera
  13. Så fin spegel den ser underbar ut,jag är oxå förtjust i speglar.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  14. Vilken fin spegel du har fixat till.
    Så roligt att presenten blev så uppskattad.
    Tänkte allt att det skulle bli lyckat.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Åh vilken vacker spegel... Passar så fint in hos er... gillar verkligen att den får se så sliten ut... Så roligt när man skrapar och hittar vacker färg under allt...

    Så vackert...
    Önskar dig en skön måndag...
    Många kramar
    Elin

    SvaraRadera
  16. Vilken vacker spegel!!! Jag använder najtråd i mina trådarbeten. Hur går det för dig? Ha en skön vecka! Kram Helena

    SvaraRadera
  17. Vilken super fin spegel..
    Bilden är jäte vacker..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Ååå vilken perfekt spegel, såå härligt sliten, precis så där shabby som är så fint.
    Du har det så fint på skänken oxå med många vackra saker. Jag tror att jag skulle kunna ha hur många speglar som helst, samlar på olika och har väldigt många nu så jag får nog hejda mig lite om jag kan hihi.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera