lördag 11 september 2010

Fyndade resväskor

Wow! tänkte jag, när jag såg de här väskorna under ett loppisbord. 10 kr styck fick jag betala.
Medan jag kånkade dem till bilen (det är svårt att, med stil,  bära tre resväskor samtidigt!) fick jag många "lustiga" kommentarer typ "vart ska du resa?"  En dam fattade inte charmen med mitt fynd. Hon frågade mig flera gånger varför jag köpt dem, vad jag skulle ha dem till osv. Hon såg väldigt skeptisk ut. Men, det är ju det som är så kul med loppis. Det som är fynd för den ene är det inte för den andre.. 

Hoppas ni får en trevlig helg. Själv ska jag dra på mig vinterjacka, halsduk och vantar. Barnbarnet Albin spelar ishockeymatch och ska man stå ut på åskådarläktaren i ishallen så krävs det att man är vinterklädd! Annars har vi ett lagom normalt höstväder...

Ha det bra!
Åsa

6 kommentarer:

  1. Hej Åsa.
    Jag tycker dom är jättefina, extra fint var det att det var lite olika storlekar. Och att ha dom staplade så tycker jag är så snyggt.
    Hoppas rätt lag vinner, du får heja på ordentligt.
    Ha en fin lördag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Grattis till de härliga fynden!
    Jättefina!
    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Väskor kan man inte ha för många av, de är perfekta att förvara saker och de är snygga att ha framme ;o)
    Ha en härlig dag!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera
  4. Vilka bra väskor och snygga, tänk så mycket det får plats i dem, som man inte vill ha framme.

    Tur vi är olika när vi går på loppis, då kan det bli ett eller annat fynd.

    Kramar, Birgitta

    SvaraRadera
  5. Haha ja, vad folk kan vara nyfikna! Vilka fina resväskor och billigt!! Riktigt bra fynd!

    Kram Elin

    SvaraRadera
  6. Det kallar jag fynd!!
    Dom där väskorna går för 500:- på Tradera!

    Visst är dom fina=))
    Jag använder mina till förvaring för gamla böcker och lakan.

    Ha en skön dag/
    Kram Hannis

    SvaraRadera